Wydział Nauk Ekonomicznych
i Zarządzania
ul. Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
tel. (+48) 91 444 1801
fax (+48) 91 444 1925
Absolwent specjalności Internet i media społecznościowe w biznesie dodatkowo nabędzie specjalistycznej wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • projektowania i budowania rozwiązań w obszarze e-commerce, zarządzania platformami sprzedaży internetowej, opracowywania strategii rozwoju, analizy zachowań e-konsumentów, ich oczekiwań i potrzeb, a także aspektów prawnych prowadzenia działalności,

  • tworzenia i utrzymania serwisów internetowych (opartych o CMS) oraz kanałów social media (Facebook, Youtube, Instagram, itp.), zarządzanie profilami, budowanie i angażowanie społeczności,

  • opracowywania treści (content) na potrzeby serwisów informacyjnych, platform sprzedażowych i mediów społecznościowych (copywriter), stosowania kreatywnych technik projektowania treści marketingowych (content marketing),

  • projektowania grafiki reklamowej oraz klipów wideo (wideo marketing),

  • projektowania i prowadzenia komunikacji oraz kampanii marketingowych w Internecie (w tym social media), monitorowania i analizowania efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych, opracowywania rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie,

  • analizowania oraz interpretacji danych pochodzących z różnych źródeł, monitorowania ruchu i zachowań użytkowników, śledzenia konwersji, wykorzystywania narzędzi analitycznych (Google Analytics, itp.), tworzenia raportów, opracowywania kreacji i sposobów dotarcia do klientów,

  • pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM), znajomości narzędzi wspomagających działania SEM/SEO, Google AdWords,

  • realizacji projektów zespołowych w odniesieniu do konkretnych problemów (potrzeb) firm.
Lista przedmiotów specjalnościowych:

  • planowanie przedsięwzięć internetowych (45 godz.)
  • platformy i narzędzia social media (30 godz.)
  • marketing w mediach społecznościowych (45 godz.)
  • narzędzia content marketingu (60 godz.)
  • systemy zarządzania treścią (60 godz.)
  • systemy i platformy handlu elektronicznego (45 godz.)
  • pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych (60 godz.)
  • analityka internetowa (60 godz.)
  • techniki neuronauki poznawczej w biznesie (45 godz.)
  • zespołowy projekt informatyczny (60 godz.)
  • seminarium dyplomowe (45 godz.)
  • praktyka zawodowa
Dobór i kolejność przedmiotów umożliwia realizację w ramach zajęć pełnego cyklu projektowego (poczynając od wykreowania produktu, usługi kończąc na wdrożeniu rozwiązań). Wypracowane rozwiązania na jednym przedmiocie są wykorzystywane (rozwijane) na innych przedmiotach.

Jak do nas trafić


mapa wneiz