KATEDRA METOD KOMPUTEROWYCH W EKONOMII EKSPERYMENTALNEJ
ul. Mickiewicza 64, 71-101 Szczecin
tel./fax (91) 444-1915
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik Katedry: dr hab. prof. US Nermend Kesra
ul. Mickiewicza 64, 71-101 Szczecin
tel./fax (91) 444-1915
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik Katedry: dr hab. prof. US Nermend Kesra
Obszary badań naukowych
Obszary badań naukowych
- Prowadzenie eksperymentów naukowych w badaniu procesów gospodarczych oraz preferencji społecznych z zastosowaniem metod mikrosymulacji, makrosymulacji, sztucznej inteligencji, wielowymiarowej analizy porównawczej oraz metod neuronauki poznawczej.
- Ekonomia eksperymentalna, ekonomia behawioralna
- Business Intelligence
- Modelowanie baz danych
Prowadzone przedmioty
Prowadzone przedmioty
- Bazy danych
- Bezpieczeństwo systemów informatycznych
- Grafika komputerowa
- IT Tools in Management (Narzędzia informatyczne w zarządzaniu)
- Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich
- Metody eksploracji danych
- Metody sztucznej inteligencji w analizie biznesowej
- Modelowanie i symulacja komputerowa
- Narzędzia pracy grupowej
- Ocena efektywności rozwiązań informatycznych
- Outsourcing IT
- Problemy sztucznej inteligencji
- Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska
- Sieci komputerowe
- Symulacja komputerowa systemów
- Symulacja procesów biznesowych
- Systemy informacyjne zarządzania
- Sztuczna inteligencja i systemy ekspertowe
- Techniki neuronauki poznawczej we wspomaganiu decyzji
- Wstęp do neuronauki poznawczej
- Zarządzanie przepływem pracy-WFM
- Zastosowanie narzędzi informatycznych w procesie decyzyjnym
Oferta współpracy
Oferta współpracy (dla biznesu i instytucji badawczych)
- Analiza danych z wykorzystaniem Ms Excel, narzędzi BI
- Szkolenia z zastosowania PowerBI, QlikView i MS Excel do analizy danych
- Wielowymiarowa analiza porównawcza i metody wielokryterialne w badaniu preferencji
- Zastosowania metod wielowymiarowej analizy porównawczej i wielokryterialnych w badaniach regionalnych.
- Badanie zachowań konsumentów oraz analiza danych marketingowych z użyciem metod symulacji komputerowej, metod sztucznej inteligencji oraz metod neuronauki poznawczej tj. eye trackingu, EEG, EMG GSR, HR.
- Zastosowanie technik neuronauki poznawczej we wspomaganiu decyzji
- Modelowanie danych dla projektu bazy danych
- Projektowanie baz danych