Z dniem 1 października 2019 r. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zmienił nazwę na Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania.
Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Aktualności
Kontakt
- Szczegóły
Katedra Marketingu
ul. Mickiewicza 66
71-101 Szczecin
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Galeria
- Szczegóły
View the embedded image gallery online at:
http://go4business.wneiz.pl/131-frackiewicz-ewa#sigFreeId1972d7e8e7
http://go4business.wneiz.pl/131-frackiewicz-ewa#sigFreeId1972d7e8e7
Publikacje
- Szczegóły
- E. Frąckiewicz, Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów. Stan, uwarunkowania, perspektywy, CeDeWu, Warszawa 2019
- E. Frąckiewicz, Small and Medium Enterprises in the Food & Beverage Sector – the Potential of the European Market, W: The sustainable marketing concept in European SMEs: Insights from the food & drink industry, red. E. Rudawska, Emerald Publishing, Bingley 2018
- The scope of application for sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development, co-author, W: The sustainable marketing concept in European SMEs: Insights from the food & drink industry, red. E. Rudawska, Emerald Publishing, Bingley 2018
- E. Frąckiewicz, Internet of Things. Marketing Aspects, W: The impact of the digital world on management and marketing, red. G. Mazurek, J. Tkaczyk, ALK Warszawa 2016 (s.47-60)
- E. Frąckiewicz, Informatyzacja marketingu – szansa czy zagrożenie?, W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, red. A. Czubała, P. Hadrian, J.W. Wiktor, PWE, Warszawa 2014
- E. Frąckiewicz, Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu przedsiębiorstw na rynku sieciowych powiązań, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010
- E. Frąckiewicz, Active Ageing in the Point of View of European Strategy i2010, Zeszyty Natolińskie 2009, nr 32
- E. Frąckiewicz, Marketing internetowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
- CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług, współautor, Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin 2005
- Zarządzanie marketingowe, współautor, PWE, Warszawa 2004
- Podstawy marketingu, współautor, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Szczecin 2003
- Relacje między samorządem terytorialnym i podmiotami rynku regionalnego, współautor, Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin 2003
- Finansowe i pozafinansowe koszty zachowań zakupowych w świetle koncepcji wartości dla klienta, współautor, Marketing i Rynek 4, 2018
- Internet w procesie internacjonalizacji MSP – wyniki badań, współautor, Marketing i Rynek 2017, nr 9
- Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego – perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, współautor, Marketing i Rynek 2017, nr 9
- Senior w systemie dystrybucji detalicznej FMCG w Polsce, współautor, Handel Wewnętrzny 2016, nr 5
- Przedsiębiorczość internetowa polskich MSP a polityka cyfrowa Unii Europejskiej, współautor, Marketing i Rynek 2015, nr 10
- E.Frąckiewicz, Innowacje marketingowe – między maksymalizacją zysku a społeczną odpowiedzialnością, Logistyka 2015, nr 2
- E. Frąckiewicz, Ekspansja technologii mobilnych – w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji, Marketing i Rynek 2015, nr 8
- E. Frąckiewicz, Senior jako uczestnik rynku e-usług – stan obecny i perspektywy, Marketing i Rynek 2014, nr 11
- E. Frąckiewicz, Zmiany modelu relacji biznesowych w środowisku wirtualnym, Management and Business Administration. Central Europe 2013, vol. 21, no 1(120)
- Zastosowanie audytu marketingowego jako narzędzia tworzenia wartości, współautor, Handel Wewnętrzny 2013, maj-czerwiec, t.1
- E. Frąckiewicz, Ewolucja relacji klient-przedsiębiorstwo pod wpływem nowych technologii, Handel Wewnętrzny 2012, nr maj-czerwiec, t. 2
- E. Frąckiewicz, Strategie produktu na rynku seniorów, Marketing i Rynek 2012, nr 4
- E. Frąckiewicz Operacjonalizacja działań marketingowych przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym, Handel Wewnętrzny 2011, wrzesień-październik, cz. 2, t. II
- E. Frąckiewicz, Wybrane aspekty aktywności starszych konsumentów on-line, Handel Wewnętrzny 2011, wrzesień-październik, cz. 3
- E. Frąckiewicz, Ewolucja internetowych serwisów turystycznych – aspekt marketingowy W: Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów, cz.2, red. E. Marszałek, J. Witek, Handel Wewnętrzny 2010, sierpień
- E. Frąckiewicz, Nowe technologie w marketingu źródłem zwiększania wartości dla konsumenta i przyczyną dyskryminacji rynkowej, Przegląd Organizacji 2009, nr 11
- E. Frąckiewicz, Nowe technologie w procesie kreowania wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, W: Współczesny marketing. Trendy, działania, red. G. Sobczyk, PWE, Warszawa 2008
- E. Frąckiewicz, Teoretyczne przesłanki segmentacji klientów online i ich empiryczna weryfikacja, W: Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy, red. J. Kall, B. Sojkin, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2008
- E. Frąckiewicz, Możliwości i ograniczenia zarządzania ryzykiem w marketingu, Marketing i Rynek 2008, nr 5
- E. Frąckiewicz, Źródła ryzyka marketingowego i jego determinanty, Marketing i Rynek 2008, nr 3
- E. Frąckiewicz, Konsument nowoczesnych usług, Przegląd Organizacji 2007, nr 2
- E. Frąckiewicz, Informacyjne uwarunkowania podejmowania decyzji marketingowych, Przegląd Organizacji 2006, nr 3
- E. Frąckiewicz, Natura problemów marketingowych, Przegląd Organizacji 2005, nr 4
- Badanie opinii i postaw klientów telefonów komórkowych w segmencie osób studiujących, współautor, Wydawnictwo Statystyczne 2005, nr 11
- Analiza informacji o klientach jako podstawa procesu zarządzania relacjami z klientem, współautor, Marketing i Rynek 2005, nr 7
- Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem Customer Relationship Management, współautor, Przegląd Organizacji 2004, nr 7-8
- Zarządzanie marketingowe w praktyce polskich przedsiębiorstw, współautor, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2004, nr 4
- Usługi elementem dynamizującym rozwój regionu (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego), współautor, Handel Wewnętrzny 2004, nr 3
- E. Frąckiewicz, Polityka informacyjna samorządów terytorialnych w świetle badań empirycznych, Studia Regionalne i Lokalne 2004, nr 1
- Internet - un utile de (dé-)construction de la marché commun éuropeen. Aspect économique, W: 23. Conference Scientifique Internetionale du Réseau PGV, Casablanca 2017
- Living standards of Men and Women in Retirement – a Comparison Across Selected European and Asian Countries, współautor, Winnet Centre for Excellence Series nr 2, 2017
- Sustainable Marketing Mix – the Basic Assumptions, współautor, Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016 nr 15 (64) (http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2016_T15_nr64.pdf)
- Sustainable Marketing as a Response to Contemporary Challenges Facing Companies in Poland, współautor, International Journal of Management Cases, vol. 18 issue 4, December 2016
- Mass Customisation in the Process of Customer Relationship Creation, współautor, International Journal of Sales, Retailing and Marketing 2015, vol. 4, no2
- Online Communities In Poland: Are E-Commerce Companies Involved In Creating And Managing Online Social Networks?, współautor, International Journal of Business and Globalisation, Vol. 12, No. 1, 2014
- Model of the SME's internationalization through e-commerce. Preliminary verification and development of the model, współautor, International Journal of Management Cases 2013, vol. 15, issue 2
- E. Frąckiewicz, L'utilisation d'Internet par les personnes âgées – le cas de la Pologne, ZN Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, nr 151, Katowice 2013
- Managerial attitudes towards CSR – the case of polish market, współautor, Proceedings of the 37th Macromarketing Conference, Berlin 2012
- E. Frąckiewicz, The Structure and Features of Digital Offers and their Impact on the Product Adaptation Process by the Consumer, Actual Problems of Economics 2012, no 5, vol. 2
- E. Frąckiewicz, Value creation through new technologies vs. offer digitalisation, World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, Volume 6, Number 4, November 2010
- Redefinition of distribution channels in specialist retailing. Electronic channels supporting traditional retailing. Case study from Polish market, współautor, W: 17th Annual Conference on Marketing Strategies for Central & Eastern Europe, DePaul University Chicago, Wirtschaftsuniversitat, Wiedeń 2009 Redefinition of distribution channels in specialist retailing. Electronic channels supporting traditional retailing. Case study from Polish market, współautor
- E. Frąckiewicz, Acquisition of knowledge from customers as an element increasing the success of new products, W: Advanced Information Technologies for Management - AITM 2008, red. J. Korczak, H. Dudycz, M. Dyczkowski, Research Papers no 35, Wroclaw Uniwersiy of Economics 2008
- E. Frąckiewicz, Zmina rynkowoj pazicji klijenta jak wyznacnik informacjonnaj sistjemy markjetingu, W: Razom w Ewropi: Rjegnonalni strategii formuwania ekonomiki znań w umowach jewrointegracji, pod red. I. Bakuszewicz i T. Bernat, Czarnobyl-Szczecin 2006
- Ocenka urawnia i kaciestwa żyzni hasjeljenia w regionie, współautor, Bielaruskij Ekonomicieskij Żurnał 2004, nr 1
- CRM as a Marketing Tool of Improving the Quality of Customer Service Theory and Practice of Polish Companies, współautor, W: Society and Consumption: Economic-Managerial and Social-Cultural Factors, Vilnius University, Wilno 2004
- E. Frąckiewicz, Information Policy of Local and regional Authorities a day before Joining EU in the Eyes of Next-to-Border Voivodship Enterpreneurs, W: Marketing of the Companies in V4 Countries One Step Before the Entry to European Union, Matej Bel University, Banska Bystrica 2003
- E. Frąckiewicz, Satrudniciestwo malych i srjednich firm szczecinskowo regiona w apektje protiwodiejstwa mjeżdunarodnaj konkurencji, Bielaruskij Ekonomicieskij Żurnał 2002, nr 2
- Conditions of Enterprises' Development of Westpomeranian Region in Poland, W: New Trends of the Development of Industry, Brno University of Technology, Brno, Czech Republic, 2002
Inne pozycje recenzowane
- E. Frąckiewicz, Pokolenie 60+ a pokolenie Z na rynku nowoczesnych usług bankowych, Zarządzanie i Finanse 2018, nr 3, cz.2
- E. Frąckiewicz, Internet jako medium komunikacji i sprzedaży na srebrnym rynku, Katowice Studiów Ekonomicznych - Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Podseria Ekonomia (SE) 2, 2018
- E. Frąckiewicz, Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem – aspekty marketingowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2017, nr 48/2
- E. Frąckiewicz, Internet rzeczy – nowe oblicze komunikacji marketingowej?, W: Komunikacja cyfrowa firm i marek, red. J. Kall, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 2016, t. 67, nr 2
- E. Frąckiewicz, Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego 2016, nr 43/2
- Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych – wybrane zagadnienia, współautor, Studia Informatica Pomerania 2016, nr 1(39)
- Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z, współautor, Prace Naukowe UE we Wrocławiu, 2016, nr 459
- E. Frąckiewicz, Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału NaukEkonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego 2015, nr 39, t. 2
- Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP, współautor, Studia Informatica 2015, nr 36
- E. Frąckiewicz, Internet rzeczy – nowe oblicze komunikacji marketingowej?, W: Komunikacja cyfrowa firm i marek, red. J. Kall, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 2016, t. 67, nr 2
- E. Frąckiewicz, Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego 2016, nr 43/2
- Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych – wybrane zagadnienia, współautor, Studia Informatica Pomerania 2016, nr 1(39)
- Rola kadry kierowniczej w budowaniu synergicznego układu relacji przedsiębiorstwo – pracownik – klient, współautor, ZN Politechniki Łódzkiej, nr 49, Łódź 2013
- E. Frąckiewicz, Koncepcja ryzyka cyfrowego w strategii konkurowania o e-klienta, W: Ryzyko w zarządzaniu Natura i uwarunkowania, red. E. Urbanowska-Sojkin, M. Brzozowski, Wydawnictwo UE w Poznaniu 2013
- Komercjalizacja badań naukowych. Praktyczny przewodnik dla naukowców, red. S. Łobejko, A. Sosnowska, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w warszawie, warszawa 2013
- E. Frąckiewicz, Kooperencja społeczności internetowych i przedsiębiorstw – wybrane zagadnienia, W: Wybrane problemy kooperencji w rozwoju współczesnych organizacji, red. A. Zakrzewska-Bielawska, Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, Łódź 2012
- E. Frąckiewicz, Zastosowanie metodyki case research w poznaniu rzeczywistości gospodarczej, W: Nauki o zarządzaniu – u początków i współcześnie, red. A. Czech, ZN UE w Katowicach nr 118, Katowice 2012
- E. Frąckiewicz, Krytyczne spojrzenie na nowe technologie w pracy człowieka, W: Wzrost zrównoważony a procesy restrukturyzacji, red. P. Bartkowiak, T. Bernat, ZN UE w Poznaniu nr 243, Poznań 2012
- E. Frąckiewicz, Kreowanie wartości dla klienta z wykorzystaniem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, ZN nr 890, UE w Krakowie, Kraków 2012
- E. Frąckiewicz, Aktywność zakupowa klientów w sieci i jej determinanty, Studia i Materiały Polskiego Towarzystwa Zarzadzania Wiedzą, Bydgoszcz 2011, nr 51
- E. Frąckiewicz, Modele zachowań w sieci, Studia i Materiały Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, Bydgoszcz 2011, nr 51
- Metody mierzenia satysfakcji klientów i pracowników – metodyka i aspekty wdrożeniowe, w: Kierunki modernizacji zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego, red. T. Lubińska, Difin, Warszawa 2011 – współautor p. 11.1 i 11.2
- Styl życia a aktywność sportowa i rekreacyjna na przykładzie studentów wybranych uczelni wyższych, współautor, ZN US, Szczecin 2011, nr 78
- E. Frąckiewicz, Badania satysfakcji klientów jednostek samorządu terytorialnego, W: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, red. K. Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska, ZN UE 237, Wrocław 2011
- Badania marketingowe w procesie wyboru systemu klasy CRM, współautor, ZN AE Wrocław nr 1004, Wrocław 2003
- Bariery internacjonalizacji MSP przez e-handel - próba ujęcia modelowego, współautor, W: Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania i kierunki rozwoju, red. J.W. Wiktor, A. Żbikowska, PWE, Warszawa 2010
- E. Frąckiewicz, Adaptacja innowacji technologicznych przez klientów indywidualnych W: Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości, red. J. Kall. B. Sojkin, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006
- E. Frąckiewicz, Innowacje marketingowe w procesie tworzenia wartości dla klienta, ZN AE Wrocław nr 1030, Wrocław 2004
- E. Frąckiewicz, Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Folia Oeconomica 179, Wydawnictwo UŁ, Łódź 2004
- E. Frąckiewicz, Instrumentarium marketingowe w świetle prognoz demograficznych, W: Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi. Doświadczenia i wyzwania, red. A. Adamik, Monografia Politechniki Łódzkiej, Łódź 2010
- E. Frąckiewicz, Kształtowanie polityki produktu w wyniku procesu starzenia się społeczeństwa, W: Zarządzanie produktem. Kreowanie produktu, red. J. Kall, B. Sojkin, ZN UE w Poznaniu nr 153, Wydawnictwo UE w Poznaniu, Poznań 2010
- E. Frąckiewicz, Marketing i Internet w dydaktyce polskich ekonomicznych szkół wyższych, W: Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych pod red. E. Zeman-Miszewskiej, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005
- E. Frąckiewicz, Nowoczesne technologie informacyjno-telekomunikacyjne przyczyną dyskryminacji rynkowej W: Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu pod red. E. Niedzielskiej, H. Dudycz, M. Dyczkowskiego, ZN AE Wrocław nr 1134, Wrocław 2006
- E. Frąckiewicz, Oczekiwania klientów wobec wykorzystania nowych technologii w polityce komunikacyjnej firmy - analiza przypadków, W: Komunikacja rynkowa. Skuteczne narzędzia i obszary zastosowania, red. B. Pilarczyk, Z. Waśkowski, Zeszyty Naukowe 136, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010
- E. Frąckiewicz, Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 609, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego Szczecin, 2010
- E. Frąckiewicz, Seniorzy online, W: E-marketing - kompendium dla menedżerów, t.7, Informedia Polska, Warszawa 2009
- E. Frąckiewicz, Środki komunikacji międzypokoleniowej w nowoczesnym społeczeństwie, W: Młodość i starość. Integracja pokoleń, red. B. Bugajska, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2010
- E. Frąckiewicz, Wyzwania, możliwości i ograniczenia stosowania Internetu i telefonii komórkowej w budowaniu marketingowych relacji z osobami starszymi W: Marketing w gospodarce opartej na wiedzy, red. S. Figiel, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn 2007
- E. Frąckiewicz, Zastosowanie telefonii mobilnej w zarządzaniu relacjami z dostawcami i klientami w świetle badań empirycznych, W: Informatyka ekonomiczna. Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne, red. J. Sobieska-Karpińska, I. Chomiak-Orsa, H. Sroka, Prace Naukowe UE we Wrocławiu nr 18, Wrocław 2010
- E. Frąckiewicz, Oczekiwania klientów wobec wykorzystania nowych technologii w polityce komunikacyjnej firmy - analiza przypadków,W: Komunikacja rynkowa. Skuteczne narzędzia i obszary zastosowania, red. B. Pilarczyk, Z. Waśkowski, Zeszyty Naukowe 136, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010
- Informatyzacja przedmiotów marketingowych w procesie kształcenia nowoczesnego menedżera, współautor, W: Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego, red. S. Figiel, PWE, Warszawa 2010
- Metodyka pomiaru satysfakcji klienta w kontekście podnoszenia funkcjonalnej jakości usług na przykładzie jednostek samorządu terytorialnego, współautor, W: Badania marketingowe - skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem, red. K. Mazurek-Łopacińska, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 97, Wrocław 2010
Konferencje
- Szczegóły
- 61. Kongres Association internationale des économistes de langue française, konferencja: Pour une recherche économique efficace, Santiago de Chile, Chile 2019
- Internet a zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw, SGH, Warszawa 2019
- Istota srebrnej gospodarki – wyzwania, możliwości i bariery, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2019
- XXVII Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji. Horyzonty wiedzy. Marketing – Handel – Konsumpcja, UE w Poznaniu, Poznań 2018
- Rozwój kompetencji zawodowych i badawczych członków Uniwersytetów Trzeciego Wieku, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2018
- XIX Ogólnopolska Konferencja Naukowej z cyklu: Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami. Zarządzanie marketingowe w dobie współczesnych zmian otoczenia, Uniwersytet Szczeciński, Międzyzdroje 2018
- 23. Conference Scientifique Internetionale du Réseau PGV, Casablanca, Maroco 2017
- XXVI Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji, Współczesne paradygmaty w marketingu, handlu i konsumpcji, SGGW w Warszawie, Warszawa 2017
- Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw z perspektywy koncepcji zasobowej, SGH, Warszawa 2017
- Konsument – Gospodarstwo Domowe – Rynek. Redefinicje im. Profesor Zofii Kędzior, UE w Katowicach, Katowice 2017VII Sympozjum marketingu międzynarodowego, Perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego, UE w Krakowie, Kraków 2017Komunikacja rynkowa. Technologia. Relacje. Zaufanie, UE Poznań 2016
- Badania marketingowe wobec wyzwań współczesnego rynku i rozwoju społeczeństwa informacyjnego, UE Wrocław 2016
- Konsumenci i organizacje wobec wyzwań przyszłości, US, Kołobrzeg 2016
- Konkurencyjność i rozwój regionów w warunkach integracji europejskiej. Stan - Trendy – Strategie, UTP Bydgoszcz, 2015
- Konsument w przestrzeni handlu i usług, UE Katowice, Ustroń, 2015
- Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?, Akademia L. Koźmińskiego, Warszawa 2015
- III Konferencja Naukowa Kontrowersje wokół marketingu. Kreowanie wartości a wartość marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa 2013
- XIX Międzynarodowa Konferencja PGV Społeczeństwo informacyjne. Perspektywa europejska i globalna, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice 2013
- VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Zarządzanie rozwojem organizacji. Rola kadry kierowniczej w rozwoju współczesnych organizacji, Politechnika Łódzka, Spała 2013
- Sustainable Development of Markets and Marketing Systems in a Globalized World, Freie Universität, Berlin 2012
- V Ogólnopolska Konferencja Naukowa Zarządzanie rozwojem organizacji, Współpraca, konkurencja i kooperencja w rozwoju współczesnych organizacji, Politechnika Łódzka, Licheń 2012
- Badania marketingowe – metody, nowe podejścia i konteksty badawcze, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław 2012
- Zachowania konsumenckie. Między przeszłością a przyszłością, Uniwersytet Szczeciński, Międzyzdroje 2012
- Zachowania konsumenckie. Stan, uwarunkowania, tendencje, Uniwersytet Szczeciński, Pobierowo 2011
- 8th CIRCLE Conference 2011 Marketing, Management, Finance, Consumer Behavior, Tourism and Retailing Research, University of Zagreb, University of Dubrovnik, Dubrovnik 2011
- Konsument- Gospodarstwo domowe- Rynek – E-zachowania, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wisła 2011
- Badania marketingowe - skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,Wrocław 2010
- Zarządzanie produktem. Kreowanie produktu, UE w Poznaniu, Poznań 2010
- Ogólnopolski Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Katedra Analizy Rynki i Marketingu, Olsztyn 2010
- Szkoła Letnia Zarządzania 2010, PAN Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania, Politechnika Łódzka, Katedra Zarządzania, Ryn 2010
- Komunikacja rynkowa. Skuteczne narzędzia i obszary zastosowania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 2010
Prowadzone przedmioty
- Szczegóły
Poniżej znajdują się informacje o zajęciach prowadzonych w ostatnim roku akademickim.
Marketing międzynarodowy
E-marketing - Zarządzanie
E-marketing - Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
Marketing na rynku nieruchomości
Marketing w małej firmie
Marketing GN - 1
Marketing GN - 2
Marketing GN - 3
Marketing GN - 4
Zainteresowania naukowe
- Szczegóły
Od 1996 współorganizowałam konferencje Naszej Katedry, a w latach 2002-2004 pełniłam funkcję sekretarza cyklicznych spotkań nt.: „Problemy marketingowe polskich przedsiębiorstw". Byłam także pomysłodawczynią i organizatorką polsko-białoruskiego seminarium pt. „Integracja Polski z Unią Europejską - stanowisko Białorusi i Rosji", które odbyło się na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania w 2004 roku. Pełniłam funkcję eksperta w innowacyjnym francusko-polskim programie „Paszport do przedsiębiorczości". Miałam okazję przeprowadzenia wykładów na spotkanich Stowarzyszenia Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Szczecinie oraz Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego (2007), prowadziłam warsztaty dla AIESEC WNEIZ Szczecin w ramach projektu „Kreatywność w reklamie. Play", byłam ekspertem zewnętrznym pierwszego i drugiego etapu Narodowego Programu Foresight Polska 2020. Na zaproszenie Biura Analiz Sejmowych wzięłam udział w konferencji Pokolenie 50+. Nowe technologie a usługi finansowe (Sejm RP, 2011)
- Grant KBN, własny, lata 1996-1998, tytuł: Zapotrzebowanie na informację, sposoby jej pozyskiwania oraz wykorzystania w działalności marketingowej instytucji finansowych w Polsce.
- Grant KBN, promotorski, lata 1999-2000, tytuł: Ocena systemu informacji marketingowej instytucji finansowych.
- Grant The Phare ACE Programme. Action for Cooperation in the field of Economics, 2001
- Grant KBN, własny, kierownik, lata 2002-2004, tytuł: Metodyka doboru systemu CRM w przedsiębiorstwach usługowych.
- Grant KBN, własny, lata 2008-2009, tytuł: Informatyzacja marketingu na rynku sieciowych powiązań
- Grant Centrum Europejskiego Natolin 2007, tytuł: Wpływ Internetu na aktywność seniorów z punktu widzenia strategii budowania społeczeństwa informacyjnego i2010, European University Institute, Florencja
- Grant NCN, wykonawca, lata 2015 - 2018, Koncepcja marketingu zrównoważonego i jej stosowanie na wybranych rynkach europejskich - identyfikacja międzynarodowych różnic
- Projekt finansowany ze środków NBP w ramach programu edukacji ekonomicznej, koordynator, tytuł: Bezpieczne finanse gospodarstw domowych seniorów, 2017-2018
- Projekt finansowany ze środków MNiSW, wykonawca, tytuł: Aktywizacja zawodowa i badawcza słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku, 2018
- Projekt finansowany ze środków MNiSW, wykonawca, tytuł: Dzień Organizacji w ramach programu Doskonalenie jakości badań naukowych w naukach ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług realizowanego w ramach programu Regionalna Inicjatywa Doskonałości, 2019