Aktualna strona Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania »
Aktualności
Oferty pracy dla studentów / absolwentów
- Szczegóły
Oferta pracy w firmie CADM Automotive. Stanowisko: Software Testing Engineer Miejsce Stuttgart (Niemcy). Szczegóły w ofercie |
MONDI- Firma Doradztwa Personalnego (lokalizacja: Szczecin) poszukuje osoby na stanowisko młodszego konsultanta ds. rekrutacji. Szczegóły w ofercie |
Biuro Rachunkowe biegłego rewidenta poszukuje osoby chętnej do odbycia praktyki lub podjęcia pracy na stanowisku młodszy księgowy. Szczegóły w ofercie |
Firma Sapere Aude poszukuje do współpracy studenta na stanowisko młodszego analityka. Więcej |
Ogólnopolski Bank Danych o Inżynierach prezentuje wybrane oferty pracy, które mogą być przydatne dla dla inżynierów- absolwentów WNEiZ : www.bdi.com.pl |
Bridgestone Corporation - japoński koncern na rynku oponiarskim poszukuje osoby na stanowisko młodszego inżyniera w dziale inżynierii przemysłowej. |
Miejsce pracy: Stargard
Więcej informacji: oferta Bridgestone
Międzynarodowa organizacja z siedzibą w Szczecinie poszukuje osób ze znajomością branży obszaru audyty / wewnętrzna kontrola i języka angielskiego. Firma oferuje pełnoetatową pracę w oparciu o umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów. Więcej >>> |
Praca dla absolwentów kierunków ekonomicznych w Delegaturze Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie. Więcej >>> |
Praca w bankowości. Szczegóły oferty |
Firma Dansk Supermarked (w Szczecinie) prowadzi rekrutację |
Poszukiwani pracownicy (absolwenci studiów) na stanowiska:
Punkt pomocy psychologicznej
- Szczegóły
Celem Punktu jest pomoc w rozwiązywaniu problemów WSZYSTKICH osób studiujących / pracujących w Uniwersytecie Szczecińskim, udzielanie wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych związanych z uczelnią, domem, pracą i środowiskiem rówieśniczym.
Więcej informacji na stronie: bon.usz.edu.pl/punkt-pomocy-psychologicznej/
KONTAKT:
tel. 91 444 3818
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Uniwersyteckie Centrum Edukacji
ul. Wawrzyniaka 15
70 - 393 Szczecin
Psychoterapeuci:
Dr Wiesław Matys
Dr Bartosz Wojciechowski
Opłaty
- Szczegóły
Opłaty za studia
Opłaty na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych (zaocznych)
opłata za legitymację | 17,- |
elektroniczna legitymacja studencka | 22,- |
duplikat elektronicznej legitymacji studenckiej | 33,- |
opłata za dyplom | 60,- |
opłata za indeks | 4,- |
duplikat indeksu | 6,- |
opłata za dyplom w języku obcym | 40,- |
opłata za duplikat dokumentu jest wyższa o 50% ceny dokumentu oryginalnego | |
zarządzenie nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
zał. nr 1 do zarządzenia nr 56 ws. opłat za usługi edukacyjne dla studentów US rozpoczynających studia w US w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
zarządzenie nr 57 ws. zasad i trybu pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
załącznik do zarządzenia nr 57 (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2019/2020 | do pobrania |
Zestawienie ratalnych opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akad. 2019/2020 | link » |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się lub wznawiających studia w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2018/2019 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających, przenoszących się lub wznawiających studia w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2017/2018 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających lub wznawiających studia w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US rozpoczynających studia w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2016/2017 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016 |
do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy rozpoczęli lub wznawili studia w roku akad. 2015/2016 | do pobrania |
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2015/2016 | do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2015/2016 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2014/2015 |
do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2014/2015 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US rozpoczynających studia w roku akad. 2014/2015 | do pobrania |
tabela opłat za zajęcia dydaktyczne dla studentów WNEiZ US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 | do pobrania |
zasady i tryb pobierania opłat (i zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 |
do pobrania |
załącznik do opłat (wniosek dot. zwalniania z opłat) za zajęcia dydaktyczne dla studentów US, którzy rozpoczęli studia w roku akad. 2013/2014 | do pobrania |
Terminy dokonywania opłat
Terminy dokonywania opłat za kształcenie na studiach niestacjonarnych
studia niestacjonarne I i II st. (zaoczne) - opłata uiszczana jednorazowo w terminach: 1) semestr zimowy - do 10.10 2) semestr letni - do 10.03 - opłata uiszczana w 2 ratach: w terminach: 1) semestr zimowy: a) I rata - 10.10 b) II rata - 10.12 2) semestr letni: a) I rata - 10.03 b) II rata - 10.05 - opłata uiszczana w 3 ratach: w terminach: 1) semestr zimowy: a) I rata - 10.10 b) II rata- 10.11 c) III rata - 20.01 2) semestr letni: a) I rata - 10.03 b) II rata - 10.04 c) III rata- 10.06 - opłata uiszczana w 4 ratach: w terminach: 1) semestr zimowy: a) I rata - 10.10 b) II rata- 10.11 c) III rata - 10.12 d) IV rata - 20.01 2) semestr letni: a) I rata - 10.03 b) II rata - 10.04 c) III rata- 10.05 d) IV rata - 10.06 |
Termin opłaty za kształcenie studentów w formie jednorazowej lub wpłaty I raty (opłaty wnoszone w ratach) okreslonej dla studentów I r. studiów ustala się do 31 października. ----------------------------------------------------------- Zgodnie z par. 9 Uchwały nr 52/2017 Senatu US z dnia 31.05.2017 r. opłaty takie jak: - powtarzanie określonych zajęć na studiach stacjonarnych z powodu niezadowalających wyników w nauce - prowadzenie studiów w języku obcym - prowadzenie zajęć nie objętych planem studiówstudent wnosi opłatę przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi w formie jednorazowej w terminach: - 31 października (termin zimowy) - 31 marca (semestr letni) Za nieterminowe uiszczenie opłat za świadczone usługi edukacyjne uczelnia nalicza odsetki ustawowe w wysokości obowiązującej w dniu wnoszenia opłaty. |
Wystawianie faktur
Wystawianie faktur dla studentów:
- studiów stacjonarnych - pokój 120
- studiów niestacjonarnych - pokój 122
Opiekunowie roku
- Szczegóły
2019/2020
Bezpieczeństwo Wodne I stopień
Opiekun dr Tomasz Zalewski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ekonomia I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun dr Jarosław Narękiewicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ekonomiczno-Prawny I i II stopień
Opiekun mgtr Marcin Pawlak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Economics and IT Applications I stopień
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Finanse i Rachunkowość I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Michał Hendryk Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gospodarka Nieruchomościami I stopień
Opiekun mgr Krzysztof Heberlein Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gospodarka Przestrzenna I stopień
Opiekun dr inż. Jacek Rudewicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informatyka i Ekonometria I i II stopień
Opiekun dr Grzegorz Wojarnik Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informatyka w Biznesie I stopień
Opiekun mgr Tomasz Naprawski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Logistyka I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Agnieszka Pokorska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedsiębiorczość i Inwestycje I stopień
Opiekun dr Anna Bielawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Public Management II stopień
Opiekun dr Karolina Beyer Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rynek Nieruchomości II stopień
Opiekun dr Paweł Baran Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Turystyka i Rekreacja I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun dr Marcin Janowski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zarządzanie I i II stopień
stacjonarne i niestacjonarne
Opiekun mgr Julia Klimek Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2018/2019
dr Grzegorz Wojarnik
pokój 19 telefon 91 444-1907 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Informatyka w biznesie I st. (stacjonarne)
dr Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz
pokój 411 telefon 91 444-2024 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Ekonomiczno-prawny II st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
dr Tomasz Kufel
pokój 314 telefon 91 444-1968 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (stacjonarne)
dr Natalia Marska Dzioba
pokój 310 telefon 91 444-1971 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość I i II st. (niestacjonarne)
dr Michał Grudziński
pokój 338 telefon 91 444-2029 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie I i II st. (niestacjonarne)
dr Anna Pluta
pokój 306 telefon 91 444-1991 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Zarządzanie I i II st. (stacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)
dr Paweł Baran
pokój 320 telefon 91 444-1994 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)
2017/2018
dr Izabela Szamrej- Baran
pokój 333 telefon 91 444-1984 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Economics and IT Applications I st. (stacjonarne)
Ekonomia I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
dr Urszula Wawer
pokój 224 telefon 91 444-1945 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość I st. (stacjonarne i niestacjonarne)
dr Waldemar Aspadarec
pokój 236 telefon 91 444-1954 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Finanse i rachunkowość II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
dr Wojciech Leoński
pokój 2 (Mickiewicza 69) telefon 91 444-2026 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Przedsiębiorczość i inwestycje I st. (stacjonarne)
Zarządzanie II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
dr Jerzy Marcinkiewicz
pokój 19 telefon 91 444-1907 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Informatyka i ekonometria I i II st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Zarządzanie i inżynieria produkcji I st. (stacjonarne)
mgr Krzysztof Heberlein
pokój 217 telefon 91 444-1966 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Analityka gospodarcza I st. (stacjonarne)
Gospodarka nieruchomościami I st. (stacjonarne)
Rynek nieruchomości II st. (stacjonarne)
dr Sandra Misiak-Kwit
pokój 5 (przybudówka) telefon 91 444-2161 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. kierunki Zarządzanie I st. (stacjonarne i niestacjonarne)
Public Management II st. (stacjonarne)
Wzory podań
- Szczegóły
Podanie do Prodziekana
Wznowienie studiów
Uchylenie decyzji o skreśleniu z listy studentów
Urlop okolicznościowy
Powtarzanie semestru
Powtarzanie przedmiotu
Indywidualna organizacja studiów (załącznik)
Indywidualna organizacja studiów (Patrz także: Uchwała nr 240/06/2018 RW ws. indywidualnej organizacji studiów)
Odbiór indeksu i legitymacji
Pokwitowanie odbioru dokumentów
Wniosek o wysłanie dyplomu ukończenia studiów
Karta obiegowa
Oświadczenie o kierunku podstawowym
Oświadczenie o opłatach za zajęcia dydaktyczne (raty) w roku akad. 2019/2020
Monitorowanie karier zawodowych absolwentów Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne dokumenty do pobrania
Wzór wypełniania indeksu
Program Microsoft Imagine Premium
- Szczegóły
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania uczestniczy w programie Microsoft Imagine Premium (dawne DreamSpark) prowadzonym przez firmę Microsoft.
Programy licencyjne Imagine zapewniają studentom wydziałów prowadzących zajęcia z technologii informatycznych dostęp do najnowszego oprogramowania firmy Microsoft. Dzięki temu mogą oni wykorzystać bezpłatnie najnowsze oprogramowanie zarówno na uczelni, jak i w domu.
W programie mogą uczestniczyć studenci uczęszczający na zajęcia z technologii informatycznych.W celu dołączenia do programu Microsoft Imagine należy pobrać na dysk, wypełnić elektronicznie i wydrukować wniosek o założenie konta następnie zgłosić się, wraz z legitymacją studencką, do Wydziałwego Centrum Informatycznego pok. 012 (w piwnicy nowego budynku) lub po weryfikacji, przez prowadzącego zajęcia (studia niestacjonarne).
Odopowiedzi na najcześciej zadawane pytania odnośnie programu:
- Po załozeniu konta otrzymujemy login i hasło do serwisu Imagine (WebStore), gdzie wybieramy oprogramowanie które chcemy ściagnać (na podobnej zasadzie co w sklepie internetowym), a następnie ściągamy i system generuje nam klucz.
- Konto jest automatycznie zamykane wraz z końcem studiów. Osoby kontynuujące studia dalej powinny zgłosić do pokoju 012 w celu przedłużenia ważności konta.
- Programy/systemy dostępne są tylko i wyłacznie dla celow edukacyjnych, używanie ich do celow komercyjnych jest niezgodne z licencją.
- Programy/systemy mogą być instalowane tylko w trakcie studiów. Po zakończeniu studiów można korzystać z oprogramowania zainstalowanego wcześniej, ale nie można ich ponownie instalować.